четвъртък, юни 05, 2008

Бекали заплаши с революция

Собственикът на Стяуа Джиджи Бекали, който бе изхвърлен за 2 години от футбола, заяви че ще идва на мачовете на Стяуа, ако играчите го желаят. Той заплаши страната с нова революция, извеждайки милиони фенове на Стяуа по улиците. "Това решение е на хора, които не са добре с главата", заяви Джиджи. Човек от дисциплинарната комисия му е казал, че от времето на комунизма, нищо не се е променило в Бекали. "Как може да ме санкционират мен да не влизам 2 години на стадионите, та аз съм влял 40 млн. евро във футбола. Ще говоря с играчите и ако ме желаят на стадиона ще идвам на всеки мач на Стяуа. Това ще бъде моя протест срещу това решение", опълчи се Бекали. Според собственикът на Стяуа случаят е по-различен от Порто и няма защо да вадят Стяуа от турнирите. "Ако това стане ще изкарам всички фенове на Стяуа на улиците и ще направим революция", закани се ядосания собственик пред "Про спорт".

Няма коментари: