сряда, май 21, 2008

Stiri actual de fotbal bulgar

Salut, acest sait doreste face un most de bulgari si romani. Toate zile eu dat aic cel mai noue iformatie de presa romuna. Acest este saitul care trebvue populiriza fotbal romun la Bulgaria.
Pe acest plan, eu doresc voi romuni se informa care este situatia la fotbal bulgar. In acest loc, eu va dat toate zile mai interesanta stiria de fotbal bulgar.
Daca vorbeste engleza intra la chatul acest sait, este posibilitate mare vorbeste cu suporteri TSKA (CSKA), Levski, Litex, Botev, Slavia sau Locomotiv Sofia.
Bun venit la toate romani.
Eu fac acest sait de iubire fotbal romun.

*************************************
Salut, este unicul sait pentru fotbal romun de limba bulgara. Toate zile eu dat cel mai nou stire de gazete romune la limba bulgara. Fac acesta pentru iubire fotbal romun si la Bulgaria deja avea mult oameni cari intra la saitul.

Dat acest mesaje va fi informa la saitul avem CHAT, si daca voi vorbeshte engleza BUN VENIT. Noi scriem pe limba bulgara, dar daca romun intepe scrie pe engleza va facem dialog.
CHAT este la stunga, si voi putea intreba de fotbal bulgar, Eu doresc oameni din Bulgaria si Romunia se respectat, dar scuze daca avem putine prosti oameni care fac probleme la aceste discusie.
Aic va discutam de Steaua, Dinamo, Rapid, TSKA (CSKA), Levski. si alte ecipe bulgar si romun.
BUN VENIT la CHAT. !!!
Bulgaria doresc supcesc Romania la EVRO 2008



Няма коментари: