вторник, юли 29, 2008

Интервю с Еуген Трика (Про спорт)

Еуген Трика се радва на добрия старт на първенството и иска 15 точки от първите 5 кръга от първенството. С Деак напред, Трика твърди, че са изградили специална връзка за игра, която ще им помогне новия сезон.

-4:0 с Отопени, вие ли бяхте толкова силни, или съперника беше слаб? Какво мислиш ти?

Щастлив съм, че дори не показахме всичко в Отопени. Предполагам, че ще останем с краката на земята. Беше един мач за ново началo се радвам, че го спечелихме.

-Миналата година имахте 18 кръга без загуба, ще повторите ли този успех и през идния сезон?

Ще бъде много трудно, но ние желаем да се представим толкова добре. Ще търсим максимални точки в първите 5 кръга. Ще видим дали ще успеем, защото после идва шампионската лига и ще стане трудно.

-ЧФР Клуж непобедима ли е? Страхуваш ли се от някой отбор в лига 1?

Мен много ми харесват Стяуа и Рапид. Играта им се смени много на добро. От друга страна не мисля, че има непобедими отбори в първа лига.

-Започна с гол новото първенство, колко пъти искаш да бележиш през този сезон? 14 гола вкара през миналото първенство?

Добре е за мен, че бележа, защото искам да вкарвам във всеки мач. Не се моля да съм голмайстора на първенството. Аз смятам, че ще е Данчулеску от Динамо. Чиприан Деак ще е откритието на годината.

-Фаворитът ти Деак отбеляза и той, след твой пас. Имате ли някаква приготвена схема между вас?

Говорих с него преди мача. Казах му да бъде спокоен че тук ще е битка.

-Ти каза, че ще се върнеш в националния, но Деак го виждаш с жълто още на 6 септември в мача с Литва?

Деак ще е сензацията на годината, но ме трябва да си го вкарва в главата. В много добра форма е, но ако вкара и срещу Бузеу, тогава ще има чудесен бъдещ старт. Има качества за да бъде в националния. Аз вярвам, че той ще играе с Литва в Клуж, но това зависи от селекционера.

-Гледа мача на Стяуа с Рома? Колко важна е тази победа на Стяуа в контролна среща?

Означава много за този отбор. Ще тръгнат на път с висок морал. Играха изключително, много ми харесаха как се движат. А и на "Генча" има фантастична публика. Като каза и Дужиджи Бекали, можеше да вкарат 5-6 гола в този мач.

Как виждаш борбата за титлата?

Не знам, има още много време. Ще е борба, между 4 отбора с Рапид, Стяуа и Динамо. Най-добрия трансфер на Стяуа е Мариус Лакатуш.



Няма коментари: